آقا رضا

و نگاهی بر گذر زندگی

آقا رضا

و نگاهی بر گذر زندگی

Then out spake brave Horatius,

The Captain of the Gate:

“To every man upon this earth

Death cometh soon or late.

And how can man die better

Than facing fearful odds,

For the ashes of his fathers,

And the temples of his gods?

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آموزش باز کردن پورت 443 برای تونل ssh و وصل شدن به ssh روی اوبونتو

 

فایل زیر رو باز میکنیم . مثلا با nano داخل ssh میتونیم انجام بدیم این کار رو :

'/etc/ssh/sshd_config'

داخلش پورت 22 هست که یک خط مشابه با پورت 443 اضافه میکنیم مانند زیر :

Port 22

Port 443

بعد فایل رو ذخیره میکنیم و با دستور زیر اس اس اچ رو ری استارت میکنیم :

'service sshd restart'

 

برای برگردوند به حالت اول کافیه که خطی که توش نوشتیم پورت 443 رو حذف کنیم و مرحله آخر رو تکرار کنیم.

 

من سرور خودم رو الان از 443 خارج کردم و روی پورت 2082 -که دیفالت سی پنل هست- گذاشتم . دو ماه استفاده از این پورت خوب بود ولی الان سرور رو لازم دارم که روش دایرکت ادمین نصب کنم و چند تا سایت روش بالا بیارم.

 

image host

 

شاهکاری از یک هوش مصنوعی تازه کار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۱۲
رضا .ر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی