آقا رضا

و نگاهی بر گذر زندگی

آقا رضا

و نگاهی بر گذر زندگی

Then out spake brave Horatius,

The Captain of the Gate:

“To every man upon this earth

Death cometh soon or late.

And how can man die better

Than facing fearful odds,

For the ashes of his fathers,

And the temples of his gods?

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

یادآوری

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ق.ظ

یه چیزی یادم اومد

من قرار گذاشتم که هزار و یک عدد کتاب بخونم در کمترین مدت زمان ممکن , کتابارو هم دارم (شاید بیشتر از 2000 تا دارم) ولی خب مشکل اینجاس

آقا این گیم زدن کلی اعتیاد آوره حساب کن از اول تا الان من اگر 10000 ساعت پای گیم بودم احتمالا بیشتر هم باشه همین ده هزار ساعت رو برای مطالعه میذاشتم الان دانشمند بودم (البته دانشمند هستماهاها) ولی خب گیم زدن یک جنبه ی دیگه هم داره خودش گیم های خوب اطلاعات آدم رو هم بالا میبره باور نمیکنی ؟ کلا دانش آدم رو بالا میبره ولی چی بگم والا؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۸
رضا .ر

نظرات  (۳)

ای بابا خصوصی ارسال شد حواسم نبود :/
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۹:۳۲ منا مهدیزاده
چقدر بازی می کنی :))) منم حقیقتن جزو یکی از فانتزی هام بود که گیمر خفن بشم ولی خب ازون جایی که هیچ گونه استعدادی در هیچ گونه بازی ای ندارم متاسفانه امیدی نیست بهم =)))
:دی اتفاقا این عکسو دیدم خواستم بگم چه جوری گیم میزنی ...:دی  فکر کنم فقط آتاری و شطرنج میشد بازی کرد در اون روز ها . 
البته سیمز هم کلا با موسه دیگه تو هم خوراک سیمزی مگرنه اسمتو نمیذاشتی احمدرضا سیمز !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی