آقا رضا

و نگاهی بر گذر زندگی

آقا رضا

و نگاهی بر گذر زندگی

Then out spake brave Horatius,

The Captain of the Gate:

“To every man upon this earth

Death cometh soon or late.

And how can man die better

Than facing fearful odds,

For the ashes of his fathers,

And the temples of his gods?

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آینده ی بازی ها چگونه خواهد بود؟

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ

همیشه با خودم فکر میکنم که آینده ی بازی ها چجوریه؟ 50 سال دیگه چقدر پیشرفت میکنه؟ 100 سال دیگه چطور؟ و در نهایت مردمان 1000 سال آینده چجور بازی های ویدئویی خواهند داشت؟ اونا به ما مسخرشون میاد به این بازی های باحالی که الان داریم

البته شاید تمدن تا 1000 سال آینده منقرض شده باشه اعتباری بهش نیست خخخخ

ولی خب همین 100 سال آینده که ما زنده نیستیم اه متاسفانه چی میشد زنده باشیم پیشرفت تکنولوژی رو ببینیم

تکنولوژی همیشه من رو متحیر میکنه

امید به زندگی در خود من بسیار پایین هست نمیدونم چرا همش نگران اتفاقات مختلف هستم که ممکنه جونم به خطر بیفته :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۶
رضا .ر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی